13 карысных парадаў майстрам ад беларускіх крамаў і шоурумаў

Спыталі ў афлайнавых крамах і шоурумах, у якіх можна набыць вырабы ручной работы, што яны могуць параіць майстрам для больш паспяховай рэалізацыі тавару. Нам даслалі вельмі шмат карысных парадаў, якія мы аб’ядналі ў 13 ключавых пунктаў. 

Не забывайцеся: нулявыя продажы пакрысе заб’юць вашу матывацыю і ў цэлым могуць адбіць жаданне тварыць далей. Таму праверце па пунктах, што вы можаце паправіць ці палепшыць, каб ваша супрацоўніцтва з крамамі прыносіла плён. Ці паспрабуйце прымяніць гэтыя парады на сваім досведзе, калі пакуль яшчэ не аддаяце свае працы на рэалізацыю. 

Фота: з архіваў крам

  •         Падрыхтуйце партфоліа таго, што вы гатовыя здаваць у краму

Менская крама MUSHI SHOP звяртае ўвагу майстроў на фотаздымкі вырабаў. Не варта дасылаць фота ў стылі “што я магу, калі захачу”. Для прыняцця рашэння пра супрацу прадстаўнікам крамы трэба бачыць менавіта вашы вырабы або ўзоры, на якія яны будуць падобныя.

Не абавязкова здымаць студыю і арганізоўваць прафесійны фотасэт. Пакладзіце вырабы на падаконне на светлы фон, навядзіце фокус і зрабіце фота пры дзённым асвятленні. Гэтага будзе дастаткова.

Берасцейская крама ўтульнасці “Гняздо” дадае: дасылайце рэальныя фота вырабаў. У дадзеным выпадку фоташоп не спрацуе, а толькі адштурхне ад супрацоўніцтва.

А менская крама “Апошні кантынент” раіць  у партфоліа адразу дадаваць і дыяпазон коштаў – гэта паскорыць адказ на паведамленні, скароціць і ваш час, і час крамы на разгляд вашых вырабаў. 

  •         Будзьце канкрэтныя, лаканічныя і паслядоўныя

MUSHI SHOP раіць майстрам пісаць выключна па справе. Не трэба распавядаць, што вы знаходзіцеся ў саюзе мастакоў, пакарылі Эверэст і ў трох іншых крамах маеце поспех. Для іншых пляцовак гэта зусім не мае значэння, іх цікавіць толькі ваша фактычная творчасць. Поспех у канкрэтным месцы прадказаць складана. Нават у філіялах адной крамы адзін і той жа майстар можа мець зусім розныя вынікі. Пішыце, якое супрацоўніцтва вас цікавіць, што вы робіце, за якую цану. Абавязкова прыкладайце фота. 

  •         Будзьце канструктыўнымі ў супрацоўніцтве з крамай

Этнакрама “Рагна” раіць памятаць пра ўзаемавыгаднасць супрацоўніцтва: прадаючы вырабы, крама вызваляе майстру час, які ён можа выкарыстаць для стварэння новых рэчаў. Варта азнаёміцца з канцэпцыяй крамы перад тым, як пісаць, каб прапанаваць на рэалізацыю адпаведныя рэчы.

  •         Будзьце гатовыя сумесна працаваць

У краме “Дом з плюшу” майстрам перад пачаткам працы заўсёды тлумачаць, што найлепш працаваць у тандэме. Каб найбольш эфектыўна прадаваць у афлайн-пляцоўках, варта не проста прывезці вырабы і забыць пра іх, а сумесна працаваць над прасоўваннем, пісаць пра кропкі продажу ў сваіх сацсетках.

У сувенірнай краме ў музеі “Краіна міні” удакладняюць: будзьце гнуткімі, вывучайце попыт разам з крамай і адаптуйцеся пад новыя ўмовы, спрабуйце новыя тавары.

  •         Выпрацоўвайце свой стыль і дбайце пра якасць

Не варта гнацца за капіяваннем папулярных тавараў, раіць берасцейская крама ўтульнасці “Гняздо”. Гэта заўсёды відаць, і такія вырабы звычайна не карыстаюцца попытам. Развівайце нагледжанасць і свой уласны стыль.

Акрамя гэтага памятайце пра акуратнасць. Калі ўжо рабіць нешта, трэба рабіць выдатна. Не ганіцеся за колькасцю на шкоду якасці, бо чырванець у выніку будуць не толькі ў краме, але і сам майстар.

У галерэі рамёстваў “Славутыя майстры” асобна звярнулі ўвагу на чысціню афармлення задніка ў пано і карцінах.

Ад рэдакцыі. Варта адзначыць, што пра якасць казалі, бадай, ва усіх крамах, з якімі мы размаўлялі. Абавязкова памятайце пра якасць, калі рыхтуеце вырабы на рэалізацыю!

 

  •         Памятайце пра асартымент

У менскай краме YOLKI KIDS&HOME рэкамендуе перадаваць на рэалізацыю выключна актуальныя вырабы і навінкі, а не рэшткі, ці тое, што не прадалося дзесьці.

У  краме “Апошні кантынент” дадаюць: прыносьце самае лепшае, што ёсць у вас у асартыменце, тое, што вашыя пакупнікі на кірмашах раскупляюць хутчэй за ўсё.

У розных месцах людзі выбіраюць розныя вырабы – звяртаюць увагу ў шоўруме OSOT.STUDIO. Таму для першага разу прапануйце некалькі экзэмпляраў з кожнага віду вашых вырабаў, каб праверыць попыт.

  •         Падрыхтуйце памятку

У баранавічскай арт-прасторы “Белматыў” далі параду скласці спіс найбольш частых пытанняў пра вашыя вырабы, з дапамогай якога падрыхтаваць для прадаўца памятку. Напрыклад, цi гіпалергенны сплаў у завушнiцах, цi можна мыць вашу цацку у пральнай машыне. Напiшыце тое, што сапраўды важна, пра што прадавец сам можа i не ведаць, каб яму было што адказаць пакупнікам.

  •         Падумайце пра калекцыі

У галерэі рамёстваў “Славутасць” раяць майстрам прадстаўляць у краме нейкую калекцыю сваiх вырабаў. Так будзе больш шанцаў, што яны не згубяцца сярод іншых, і пакупнікі звернуць на іх сваю ўвагу.

  •         Рыхтуйцеся да паўтораў найлепшых вырабаў

“Калі людзям нешта спадабалася і яно мае попыт, мы будзем бясконца прасіць новыя пастаўкі. Можна не ідэальныя копіі, але нешта падобнае”,  – кажуць у MUSHI SHOP. І так будзе датуль, пакуль попыт не вычарпаецца. Такая рэальнасць камерцыйнага поспеху хэндмэйду. Прынамсі, пакуль ваша імя і ваш брэнд не пачнуць працаваць на вас і не забяспечаць вам поўную свабоду творчасці.

  •         Але будзьце гатовыя да навінак у сваім асартыменце

Гарадзенская крама FRIENDS рэкамендуе быць актуальнымі і гнуткімі. Усё мяняецца – тое, што было папулярна ўчора, можа стаць не актуальным сёння, пакупнік рана ці позна стоміцца ​​ад аднолькавых вырабаў. Таму будзьце гатовы прапаноўваць нешта новае, асабліва калі вы заўважыце зніжэнне цікавасці да вашых вырабаў у крамах.

  •         Вывучайце ўмовы супрацы, рабіце для сябе справаздачы

У сувенірнай краме музея “Краіна міні” раяць найперш вывучыць юрыдычныя аспекты працы з крамамі: па якой дамове працаваць, як праводзяцца аплаты. Не менш важна трымаць руку на пульсе і ў працэсе супрацы: вядзіце ўласную справаздачнасць, адсочвайце продажы. Каб зразумець, якія вырабы найлепш прадаюцца, а якія лепш не аддаваць на рэалізацыю ў нейкую краму.

  •         Добра падумайце пра кошты вырабаў

Які кошт ставіць на свае вырабы, вырашаеце вы самі. Магчыма, вам будзе карыснай у гэтым парада ад крамы “Апошні кантынент” – ставіць мінімальную, на якую вы згодныя. Калі вы ўбачыце добрыя продажы ­– кошт можна будзе павысіць.

У шоуруме OSOT.STUDIO лічаць, што кошт выраба ў краме не павінен быць вышэй за кошт у вас. Некаторыя крамы гэтага не патрабуюць, але гэтае правіла добрага тону, як па стаўленні да пакупнікоў, так і да пляцоўкі, з якой вы вырашылі працаваць.

  •         Вызначыцеся з выкладкай вырабаў

Яшчэ адна парада ад OSOT.STUDIO: задумацца пра тое, у якім канкрэтна месцы крамы будуць размешчаны вашы вырабы. Крамы і шоурумы выстаўляюць вялікую колькасць майстроў, і правільнае ці зручнае для пакупнікоў размяшчэнне вырабаў не дасць ім згубіцца сярод наяўнай разнастайнасці. Не ва ўсіх крамах на гэта можна ўплываць, але прынамсі паразмаўляць пра гэта можна.

  •         Падрыхтуйце ўпакоўку

У галерэі рамёстваў “Славутасць” раяць абавязкова прадумаць упакоўку. Па-першае, яна неабходная дзеля захаванасцi выраба, па-другое, прыгожая ўпакоўка прыемная пакупніку.

Напрыканцы

У краме FRIENDS справядліва адзначаюць: будзьце гатовымі да адмоваў – справа можа быць не ў вашай асобе ці якасці вашых вырабаў, а ў тым, што не заўсёды гэтыя рэчы патрэбныя краме.

І важнае ўдакладненне ад крамы “Апошні кантынент”:  заўсёды пытайце, чаму не могуць узяць вашыя працы, прасіце дэталёвы адказ (калі вы гатовы яго пачуць і рабіць высновы!), бо фраза “вы нам не падыходзіце” – гэта вельмі размыты адказ. Магчыма, усё ж занадта нізкі ўзровень работ, магчыма, занадта высокія кошты, і крама не зможа прадаць вашыя працы, няхай яны і каштуюць столькі, колькі вы просіце, ці нават больш.

(c) ALOVAK

Раскажыце сябрам

Отправить ответ

Пакіньце першы каментар!

Leave a Reply

  Падпісацца  
Паведаміць пра