7-9 кастрычніка ў Мінску прайшоў восеньскі “Чароўны Млын” ? традыцыйная выстава-кірмаш вырабаў ручной работы. ALOVAK падрыхтаваў фотарэпартаж з мерапрыемства, а …
Цудоўня: гісторыя гарадзенскай крамы рамесных вырабаў
Пагутарылі з уладальнікам гарадзенскай этнакрамы “Цудоўня” Андрэем Несцяровічам пра стварэнне крамы, сумесную арэнду з партнёрамі, культурны кластар на Кірава, 3, …
13 карысных парадаў майстрам ад беларускіх крамаў і шоурумаў
Спыталі ў афлайнавых крамах і шоурумах, у якіх можна набыць вырабы ручной работы, што яны могуць параіць майстрам для больш …
19 беларускіх афлайн-крамаў з handmade-вырабамі: асартымент, умовы рэалізацыі, лідары продажаў
Мы склалі спіс беларускіх крамаў, галерэй ды іншых афлайн-пляцовак, дзе рэалізуюцца хэндмэйд-вырабы, і задалі іх уладальнікам адны і тыя ж …
Як правесці святочны распродаж хэндмэйд-вырабаў?
Кожны майстар сваёй творчасцю прыносіць радасць у дом пакупніка, а радасць да пэўнага свята прыемная ўдвая! Зараз мы паэтапна разбяромся, …
Рамеснік ці ІП: кім стаць
Калі ў адзін цудоўны дзень у вас узнікла жаданне зрабіць любімую справу афіцыйнай працай, вы абавязкова задасце пытанне: з чаго …
Творчы маркетынг: ёсць што прапанаваць! Альбо гід па падрыхтоўцы да святаў
Ужо зусім хутка лютаўскія і сакавіцкія святы, і мы так шмат чаго мусім паспець. Пачнем жа! Тэкст: Яна Мелько Ілюстрацыі …
Творчы маркетынг: пра УГП ці ўнікальную гандлёвую прапанову
Вы калі-небудзь задумваліся, у чым унікальнасць вашага тавару ці паслугі? Не? Дарма. У маркетынгу існуе цэлая стратэгія па пошуку ўнікальнасці, …
Як зарабіць на творчасці? Агляд 7 асноўных спосабаў
Выбачаемся, пераклад на беларускую мову з’явіцца пазней. Дзякуй за чаканне! Калі маеце жаданне і магчымасць дапамагчы нам у гэтым – …
4P: элементы творчага маркетынгу
Мы ўжо разабраліся, для чаго творчаму чалавеку маркетынг: падзялілі пакупнікоў на чатыры катэгорыі, зрабілі практыкаванне па мэтавай аўдыторыі, прасачылі шлях пакупніка …